miercuri, 25 mai 2011

Mogoşeşti – tărâmul copilăriei

Am văzut lumina zilei la 27 august 1949 în comuna Mogoşeşti, judeţul Iaşi, într-o familie de oameni simpli, muncitori şi cu frică de Dumnezeu.
De la amândoi părinţii am învăţat că fără respect faţă de muncă şi învăţătură nu te poţi realiza în viaţă.

Primii ani de şcoală i-am făcut chiar în Mogoşeşti. Îmi aduc aminte de emoţiile pe care le aveam atunci cînd urma să avem lucrare de control la matematică sau la limba română însă, dacă e să vorbim despre cele mai frumoase amintiri din acea perioadă, ele sunt legate întotdeauna de jocurile copilăriei din vacanţa de vară.

Pasiunea mea pentru ştiinţe exacte m-a adus la Liceul Economic din Iaşi. Anii de liceu au însemnat pentru mine adevărata perioadă de formare. Concurenţa cu colegii din Iaşi dar şi îndrumarea din partea dascălilor m-au condus pe un drum firesc, aş spune, şi anume continuarea studiilor la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, la Facultatea de Ştiinţe Economice, secţia Contabilitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu