miercuri, 25 mai 2011

Un singur partid: PSD

În 1994 m-am înscris în PSD (PDSR), acesta fiind singurul partid în care mi-am desfăşurat activitatea politică.

Sunt un social-democrat autentic şi cred în solidaritate, libertate şi dreptate.

În 2000 am candidat pentru Consiliul Judeţean din partea PDSR. După constituirea Consiliului Judeţean am fost ales Preşedintele Comisiei Economice. Datorită pregătirii mele, am avut o contribuţie importantă în elaborarea şi implementarea unor proiecte foarte necesare judeţului Iaşi. Mă refer în special la proiectele de canalizare, de aducţiuni de gaz şi asfaltări de drumuri din localităţile judeţului Iaşi.

În tot acest timp am făcut parte şi din Comitetul Executiv şi Consiliul Judeţean PSD Iaşi.

La ultimele alegeri de partid din anul 2010, am fost reales membru in Comitetul Executiv şi în Consiliul Judeţean al PSD Iaşi. Activitatea mea politică a fost apreciată la nivelul conducerii partidului, devenind membru în Consiliul Naţional al PSD.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu